2013. február 19., kedd

Monasz

Végjáték


Szabadíts meg önvaló, hogy teremtő lélegzetem valóvá lehessen! Eressz börtönödből, tébolyult nem vagyok! Szerettem egykoron, s tudom Szeretni is tudok!

Gyarló világ, tiszta lelket tántorított, de belül ott a fény, a félelem folyó korcsosult.
Ott vagyok én önvalóm! Feltétlen, szabadíts meg kínomtól hogy jelenem megéljem! 

Egy akarok lenni önnön magam s látni, érezni a létet belül minduntalan. Kényszerű szánalom, széna dühe takarodj! Csorba volt a világ de az ember igenis Tudott! Tudni fog érzéssel, tapasztalni mert hűvös a katlan, s a szólam a zene mi belőle szól csak süket füle lakatlan! Érezni fognak, vétek kegyelme!

Mellőző, mohó világod, véges, tudd hát gyenge a virág és acél a szurok. A keménytől óvakodj!

Szeretünk Szólam, benned a szépség költő s művész a sóhajok hírnöke, anyagi alantas szurok takarodj az erdőbe. A szólamnak fenn a helye vezesse a világot, mert káosz az ember ki szépet még nem látott!
Tavaszra gyúl a még-idő, Szeretni kész az Ember! 

Örök igazság, suttogó ritmusa, tudom s tudod már...
Te leszel a léha,
mert a gyenge győz, s a dolgos préda! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése